Kako povečati odzivnost v telefonski prodaji?

Kako pretvoriti sprejem v naročilo v treh minutah po telefonu?

  • Ogledov: 3487

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Deli:

  • Kateri so napredni elementi telefonske prodaje?
  • Kateri prodajni elementi so vaši zavezniki v dialogu s stranko?
  • Priprava, izvedba in distribucija odličnega prodajnega dialoga.
  • Pogovor s stranko = pogovor s prijateljem.
  • Cross tehnike in up-sell tehnike.
  • Kaj pa baza?

Več informacij

V povprečju ima prodajalec v telefonskem prodajnem pogovoru 3 minute časa, da ustvari bolečino in nato proda svoj produkt ali storitev kot TOP rešitev.

V zadnjih dneh letih smo ponovno začeli govoriti o telefonski prodaji, prej je bilo kar zatišje oziroma je primat prevzela digitalna prodaja. Kako hodita z roko v roki nam je pokazal Covid, ko so telefoni neprestano zvonili in stranke pričakovale kratke, jasne in enostavne odgovore. Pritiski ne popuščajo, stranke pa svoja pričakovanja še povišujejo.

Kar 78 % strank  vam po skromni uporabniški izkušnji ne bo ponovno izkazalo zaupanja. Razočarana stranka potrebuje za celjenje ran kar 12 ekstremno pozitivnih uporabniških izkušenj, da bi pozabila oziroma zgladila staro zamero.

 

Tri ključna spoznanja:

Za vsakim NE, ki ga dobite, pride DA!

Nasmeh in smeh se izredno dobro preneseta do stranke (po žici ali zraku).

Ljudje prodajamo ljudem.

 

Kaj bodo lahko udeleženci s pridobljenim znanjem naredili?

Ob naslednjem klicu stranke bodo vaši dialogi:

  • samozavestni in sproščeni,
  • empatični, pa vendar prodajni,
  • usmerjeni v stranko, pa vendar boste zasledovali zastavljene cilje.

 

Tečaj je primeren za vse, ki se ukvarjajo s telefonsko prodajo, in si svoje znanje želijo izboljšati.

Priljubljeni tečaji

Excel nadaljevalni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 27.05.2024 od 09:00
Excel zahtevni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 10.06.2024 od 09:00