Komuniciranje z zahtevnimi strankami

Poznate pravila poslovne komunikacije?

  • Ogledov: 159

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje

Deli:

  • Najpogostejše napake pri sprejemanju informacij po telefonu.
  • Aktivno poslušanje in upravljanje poslovnega pogovora.
  • Obvladovanje stresnih situacij.
  • Pozitivno razmišljanje.
  • Aktivna vključitev udeležencev.
  • Izmenjava dobrih praks in vaje.
  • Poudarek na telefonskem komuniciranju.

Več informacij

Udeleženci bodo izvedeli, koga vse uvrščamo med težavne sogovornike in na kakšen način naj komuniciramo z njimi.

Pogledali bomo, s katerimi orodji si lahko pomagamo pri čim bolj učinkoviti komunikaciji s težavnimi sogovorniki, pa najsi bodo to stranka, poslovni partner, šef ali sodelavec. Udeleženci bodo tudi izvedeli, kako naj obvladujejo svoja čustva, kadar pridejo v kontakt z njimi, tako na zasebnem kot na poslovnem področju. Pogledali si bomo tudi, na kakšen način naj zaposleni komunicirajo s strankami, kakšen naj bo njihov glas, katere so tiste skrivnosti, kako se obnašati.