Na 6 urnem tečaju bomo spoznali katere vrste poslovnih sestankov sploh poznamo, čemu so namenjeni in v čem se razlikujejo pa tudi, kakšne so glede na vrsto sestanka naloge tistega, ki ga vodi. Ob tem bomo nekaj besed namenili tudi nalogam, ki jih imajo udeleženci sestanka in v nadaljevanju povedali, kako jih spodbuditi, da te naloge tudi opravijo. Spoznali bomo prednosti in slabosti sestankov in povedali kako se slednjim izogniti. Predstavili bomo vse, na kar velja biti pozoren pri sami
organizaciji in pripravi, kakor tudi pri sami izvedbi sestanka in tako predstavili kaj je dobro vključiti v uvodni del sestanka, kaj v jedro in kaj v zaključek.
Za dobro vodenje sestanka mora vodja imeti kar nekaj veščin. Na tečaju bomo predstavili katere so in kako jih razviti, spoznali pa bomo tudi načine, na katere lahko udeležence spodbudimo k sodelovanju. Predstavili bomo najpogostejše napake, ki jih na sestankih delamo in zaradi česar ti niso učinkoviti, zaključili pa s tem kako napisati dober zapisnik sestanka.
S pridobljenim znanjem boste znali učinkovito organizirati in voditi sestanek, učinkovito se boste znali soočiti s zahtevnimi udeleženci sestanka in opraviti tudi aktivnosti, ki so potrebne po zaključenem sestanku.