Strateško razmišljanje v podjetju pomeni sposobnost predvidevanja, razvijanja skupne vizije in njenega uresničevanja znotraj kolektiva. Pri strateškem razmišljanju uporabljamo tudi strateško načrtovanje, ki nam odpira več možnosti, planiranje in organizacijo, obenem pa si pri razmišljanju lahko dopustimo več kreativnosti in svobode. Strateško razmišljanje na prihrani veliko časa, saj z njim predvidevamo in načrtujemo drobre rešitve. Ta naloga ni namenjena le vodji, temveč celotni organizaciji, ki želi pospešiti dobro delovanje podjetja.
Postavljanje strategije poteka v naslednjih korakih. Najprej je potrebno izoblikovati strateško analizo: opredeliti sedanji položaj in predvideti prihodnost. Zelo pomemben korak, katerega žal spregleda marsikatera organizacija, je postavitev poslanstva in vizije podjetja. Na podlagi teh korakov lahko končno postavimo strateške cilje. Na samem koncu pa je potrebno le še opredeliti projekte, ki jih bomo izvajali na poti proti ciljem, organizacijo le teh, ter dodelitev odgovornosti zaposlenim.