Udeleženci bodo izvedeli, koga vse uvrščamo med težavne sogovornike in na kakšen način naj komuniciramo z njimi.
Pogledali bomo, s katerimi orodji si lahko pomagamo pri čim bolj učinkoviti komunikaciji s težavnimi sogovorniki, pa najsi bodo to stranka, poslovni partner, šef ali sodelavec. Udeleženci bodo tudi izvedeli, kako naj obvladujejo svoja čustva, kadar pridejo v kontakt z njimi, tako na zasebnem kot na poslovnem področju.
Opredelili več tipov težavnih sogovornikov - tiger, kunec, merjasec, kamela, leščur in dihur. Glede na tip težavnih sogovornikov, si bomo tudi ogledali načine učinkovitega pristopa, komunikacije in reševanja konfliktov. Kakšen vir konfliktne situacije, bi bil priporočen odziv ter čemu se moramo v komunikaciji z določenim tipom izogibati je nerazumevanje, predvsem kot rezultat različnih mentalnih in razlagalnih procesov pri doživljanju realnosti. Pogledali si bomo tudi kako komunicirati s težavnimi oz. z zahtevnimi udeleženci.