Naše okolje se je močno spremenilo in se še spreminja: je veliko bolj kompleksno, nestabilno in nepredvidljivo. Nepredvidljivi dogodki (gospodarska kriza, pandemija...) so v mnogih elementih spremenili naše vsakdanje življenje. Vsi smo se morali priagoditi t.i. »novi realnosti«, kar seveda ni bilo povsem enostavno. Zavedanje, da je velika večina potrošnikov pričela uporabljati popolnoma nove pristope - večina potrošnikov je postala »digitalnih«. Pripravljenost, prilagodljivost, hiter odziv, ustrezna izbira medijev in pravi način komuniciranja s potrošniki bodo za uspešno poslovanje podjetij v konkurenčnem okolju ključni v »novi realnosti«.
Živimo torej v času, ko se vse več komunikacije in sodelovanja prestavlja v svet digitalnih tehnologij. Digitalizacija omogoča, da so potrošniki preplavljeni z informacijami in ozaveščeni glede vseh možnosti, ki jih imajo zato je ohranjanje lojalnih potrošnikov toliko težje. V tem spletnem tečaju se bomo spoznali z različnimi digitalnimi trendi, ki bodo zaznamovali trženje v letu 2023. Tečaj bo na izsledkih rezultatov raziskav uporabnikom predstavil digitalne trende, ki zaznamujejo »novo realnost« in vplivajo na nakupne odločitve potrošnikov. Poudarek bo na vsebinskih področjih: tradicionalno vs. digitalno trženje, neposredno trženje, digitalni marketing (prednosti, slabosti, trendi), digitalni trendi v tržnem komuniciranju s potrošniki:
Tečajniki pridobijo uporabna znanja in nasvete s področja trženjskih pristopov, ki jih lahko uporabimo pri vzpostavljanju in ohranjanju učinkovite komunikacije s ciljno skupino potrošnikov, pri krepitvi prepoznavnosti blagovnih znamk in pri iskanju novih priložnosti na trgu. Tečajniki bodo razumeli kako danes komunicirati s potrošniki, ki so bolj vešči novim tehnologijam in imajo drugačna pričakovanja od podjetij in njihovih blagovnih znamk kot pred nekaj leti. Ob koncu tečaja jim bodo na voljo različni viri informacij (spletišč), kjer dobijo še dodatne informacije za nadaljnjo lastno uporabo. S pridobljenim znanjem bodo znali načrtovati učinkovito komunikacijsko strategijo, ki bo prispevala h krepitvi prepoznavnosti blagovnih znamk in boljšemu konkurenčnemu položaju na trgu.
Tečaj je namenjen vsem, ki imajo vsaj malo predhodnega znanja s področja trženja (marketinga).