Uspešno telefonsko komuniciranje je spretnost, ki se je lahko naučimo.
Poznavanje komunikacijske teorije omogoča razvoj osebne in unikatne tehnike komuniciranja, ki bo zadovoljila tako naše potrebe kot tudi potrebe tistih, s katerimi bomo vršili telefonsko komunikacijo.
Komuniciranje je komuniciranje človeka s človekom (H2H komunikacija) torej bolje kot bomo poznali sebe in sogovornika, bolje bo tekla telefonska komunikacija. Zaupanje, zanesljivost in znanje so temelji uspešne telefonske komunikacije.
Tri ključna spoznanja:
Priprava na dialog je temeljnega pomena za uspeh.
Nasmeh in smeh se izredno dobro preneseta do stranke (po žici ali zraku).
Usmeriti kompas v prodajni rezultat je ključno.
Kaj bodo lahko udeleženci s pridobljenim znanjem naredili?
Ob naslednjem klicu stranke bodo vaši dialogi:
Tečaj je primeren za vse, ki se ukvarjajo s telefonsko prodajo, in si svoje znanje želijo izboljšati.