Kako dvignete raven svoje energije pred klicanjem in zakaj je to pomembno?

Priprava na odličen prodajni dialog.

  • Bestseller
  • Ogledov: 4879
  • Predavatelj: Petra Knez Bahor

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Tečaj poteka:

31.05.2024 od 09:00 do 11:00

Deli:

  • Kako se pripraviti na dialog?
  • Dihanje in umirjanje.
  • Vizualizacija.
  • Priprava baze in spoznavanje kupca.
  • Najpogostejši izzivi

Več informacij

Uspešno telefonsko komuniciranje je spretnost, ki se je lahko naučimo.

Poznavanje komunikacijske teorije omogoča razvoj osebne in unikatne tehnike komuniciranja, ki bo zadovoljila tako naše potrebe kot tudi potrebe tistih, s katerimi bomo vršili telefonsko komunikacijo.

Komuniciranje je komuniciranje človeka s človekom (H2H komunikacija) torej bolje kot bomo poznali sebe in sogovornika, bolje bo tekla telefonska komunikacija. Zaupanje, zanesljivost in znanje so temelji uspešne telefonske komunikacije.

 

Tri ključna spoznanja:

Priprava na dialog je temeljnega pomena za uspeh.

Nasmeh in smeh se izredno dobro preneseta do stranke (po žici ali zraku).

Usmeriti kompas v prodajni rezultat je ključno.

 

Kaj bodo lahko udeleženci s pridobljenim znanjem naredili?

Ob naslednjem klicu stranke bodo vaši dialogi:

  • samozavestni in sproščeni,
  • empatični, pa vendar prodajni,
  • usmerjeni v stranko, pa vendar boste zasledovali zastavljene cilje.

 

Tečaj je primeren za vse, ki se ukvarjajo s telefonsko prodajo, in si svoje znanje želijo izboljšati.

Priljubljeni tečaji

Excel nadaljevalni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 27.05.2024 od 09:00
Excel zahtevni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 10.06.2024 od 09:00

O inštruktorju

author

Petra Knez Bahor

Poznavalka industrije in kulture kontaktnih centrov

Konstantna akcija, energija prepleta strank, ponudb, vprašanj, svetovalcev ter palete čustev jo navdušujejo. Dnevno svetuje timom in posameznikom, kako izkoristiti potencial te industrije za doseganje kvalitetnih, dolgoročnih in produktivnih odnosov, ki so temelj za doseganje ostalih KPI-jev: produktivnih, delovnih, kvantitativnih in kvalitativnih.

Tudi ona je najprej imela »cmok« v grlu, a z vztrajnostjo je to premagala. Industrijo kontaktnih centrov spremlja tudi kot redna predavateljica na mednarodnih konferencah kontaktnih centrov.