Ključni kazalniki uspešnosti v marketingu

Kako meriti in optimizirati rezultate marketinških aktivnosti?

  • Novo
  • Ogledov: 125
  • Predavatelj: prof. dr. Tina Vukasović

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje

Tečaj poteka:

02.04.2025 od 09:00 do 11:00

Deli:

  • Uvod v KPI-je: pomen in osnove ključnih kazalnikov uspešnosti v marketingu.
  • Vrste KPI-jev glede na marketinške kanale: tradicionalni in digitalni marketing ter ustrezni kazalniki za vsak kanal.
  • Spremljanje in analiza učinkovitosti na družbenih omrežjih: metrika angažiranosti, rast občinstva in vpliv na prepoznavnost blagovne znamke.
  • KPI-ji za sodelovanje z vplivneži: izbira vplivnežev in spremljanje uspešnosti sodelovanja.
  • Merjenje uspešnosti vsebinskega marketinga: vpliv vsebin na SEO, obiskanost spletnih strani in uporabniško angažiranost.
  • Strateško odločanje na podlagi KPI-jev: prilagajanje marketinških aktvnosti in optimizacija proračuna glede na podatkovno podprte ugotovitve.
  • Pogoste napake in pasti pri uporabi KPI-jev: kako se izogniti pogostim napakam in izbrati KPI-je, ki zares dodajajo vrednost.

Več informacij

Na webinarju bomo udeležencem predstavili ključne kazalnike uspešnosti (KPI-je), ki so osnova za uspešno načrtovanje, izvedbo in ocenjevanje marketinških aktivnosti. Predavanje je namenjeno zaposlenim v trženju, ki želijo izboljšati učinkovitost svojih strategij ter s pomočjo podatkovno podprtih odločitev povečati donosnost marketinških naložb. Prikazali bomo, kako KPI-ji omogočajo merjenje doseganja marketinških ciljev, spremljanje napredka in optimizacijo strategij za dolgoročno uspešnost.

V prvem delu bomo razjasnili, kaj KPI-ji v marketingu predstavljajo in zakaj so ključnega pomena. Udeleženci bodo spoznali, kako lahko preko specifičnih metrik ocenjujejo uspešnost aktivnosti, od tradicionalnega do digitalnega marketinga. Poudarek bo na načelu SMART (specifičnost, merljivost, dosegljivost, realističnost in časovna opredeljenost), ki je temelj za postavljanje učinkovitih KPI-jev. 

Drugi del predavanja bo namenjen razčlenitvi različnih vrst KPI-jev glede na marketinške kanale, vključno s primeri iz prakse. Obravnavali bomo ključne metrike za tradicionalne kanale, pa tudi za digitalne kanale.

Predavanje bo zaključeno s predstavitvijo analitičnih orodij, ki omogočajo sledenje in analizo KPI-jev v realnem času. Poudarek bo na pomembnosti spremljanja KPI-jev za sprotno prilagajanje strategij in optimalno alokacijo virov.

Webinar bo udeležencem omogočil, da pridobijo jasno sliko o tem, kako naj izbirajo, spremljajo in uporabljajo KPI-je za izboljšanje svojih marketinških prizadevanj. S praktičnimi nasveti in orodji boste pridobili znanje za uporabo v praksi.

Na tečaju se bodo udeleženci naučili temeljnih načel merjenja uspešnosti v marketingu, ki temeljijo na ključnih kazalnikih uspešnosti (KPI-jih). Spoznali bodo, zakaj so KPI-ji bistveni za doseganje marketinških ciljev in kako jih učinkovito izbrati glede na specifične potrebe podjetja. Osredotočili se bomo na različne vrste KPI-jev, ki so prilagojeni posameznim kanalom – od tradicionalnega marketinga, kot sta televizija in radio, do digitalnega marketinga, ki vključuje metrike, kot so stopnja konverzije in angažiranost na družbenih omrežjih.

Udeleženci bodo prav tako razumeli, kako spremljati uspešnost na družbenih omrežjih in kako izbrati ustrezne vplivneže za promocijo blagovne znamke.

Poleg tega bodo udeleženci pridobili veščine za strateško odločanje, ki temelji na podatkih, kar jim bo omogočilo učinkovitejše prilagajanje marketinških aktivnosti v realnem času. Pridobljeno znanje o KPI-jih jim bo omogočilo, da se izognejo pogostim napakam in bodo zlahka prepoznali, kateri kazalniki prinašajo vrednost ter kako lahko z njihovim spremljanjem dosežejo večjo uspešnost aktivnosti in dolgoročne rezultate.

S pridobljenim znanjem bodo udeleženci lahko natančno spremljali in analizirali uspešnost svojih marketinških aktivnosti, hitro prilagajali strategije glede na rezultate, izboljšali razporeditev proračuna ter izbrali prave KPI-je za doseganje specifičnih ciljev. To jim bo omogočilo sprejemanje podatkovno podprtih odločitev, optimizacijo angažiranosti na družbenih omrežjih, povečanje konverzij in dvig donosnosti marketinških naložb.

Tečaj je namenjen vsem, ki imajo vsaj malo predhodnega znanja s področja trženja (marketinga).

Tečaj je namenjen tržnikom, vodjem marketinga in drugim strokovnjakom v podjetjih, ki želijo svoje marketinške aktivnosti podpreti z merljivimi podatki ter izboljšati učinkovitost aktivnosti. Prav tako je primeren za vse, ki so odgovorni za upravljanje marketinških proračunov, optimizacijo marketinških strategij ali sodelovanje z vplivneži ter si želijo poglobljen vpogled v učinkovito uporabo KPI-jev za strateško odločanje in doseganje boljših rezultatov.

Priljubljeni tečaji

Excel za začetnike
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 17.03.2025 od 09:00
Excel nadaljevalni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 07.04.2025 od 09:00
Excel zahtevni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 14.04.2025 od 09:00

O inštruktorju

author

prof. dr. Tina Vukasović

Redna profesorica za trženje na Fakulteti za management Univerze na Primorskem, na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije Celje in na Doba Fakulteti v Mariboru

Tina Vukasović je zaposlena kot visokošolska učiteljica – redna profesorica za trženje na Fakulteti za management Univerze na Primorskem, na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije Celje in na Doba Fakulteti v Mariboru. Doktorirala je na Univerzi na Primorskem (UP), na Fakulteti za management. Senat Univerze na Primorskem jo je leta 2021 izvolil v redno profesorico za področje trženja in znanstveno svetnico. Strokovne izkušnje je več kot 12 let pridobivala v gospodarstvu. Deluje kot raziskovalka in strokovnjakinja na različnih področjih trženja, s poudarkom na raziskavah s področja nakupnega vedenja potrošnikov in upravljanja blagovnih znamk. Pri tem jo odlikuje interdisciplinaren pristop in mednarodna vpetost. Je članica številnih uredniških odborov mednarodnih znanstvenih revij in organizacijskih odborov mednarodnih znanstvenih konferenc. Znanstvene objave obsegajo tako številne izvirne znanstvene članke v tujih in domačih mednarodnih revijah, kakor tudi znanstvene monografske publikacije, kjer predstavlja rezultate svojega raziskovalnega dela. Moto, ki mu sledi pri svojem delu je povezovanje teorije s prakso, prisluhniti potrebam študentov, obogatiti njihovo znanje z inovativnim in ustvarjalnim pristopom poučevanja, s ciljem doseči najboljše učne rezultate.