Spoznali bomo novodobni poklic Manager delovne sreče. Podrobno si bomo pogledali kaj pomeni in kaj predstavlja ta poklic, kako postati manager sreče in kakšne kompetence posameznik potrebuje, da lahko postane manager sreče.
Tečaj bo potekal 2 uri.
Menedžer delovne sreče je poklic prihodnosti, Američani ga imenujejo Chief Happiness Officer. Menedžer dobrega počutja in sreče na delovnem mestu je sodobni poklic, ki se vse bolj uveljavlja v podjetjih in organizacijah, ob vzponu in splošni porasti stresa, je v organizaciji ključno imeti nekoga, ki skrbi za splošno dobro počutje zaposlenih in vseh ostalih. Na današnjem predavanju se bomo vprašali ali ste srečni in zadovoljni v službi? Pogledali si bomo tudi v katerih situacijah manager delovne sreče še posebej odigra pomembno vlogo. Dotaknili se bomo tudi področja, kdo bi se moral izobraževati za managerja delovne sreče? Podali bomo tudi nasvete za srečo na delovnem mestu. Pogledali bomo tudi zakaj je dobro počutje na delovnem mestu tako zelo pomembno.
Dotaknili se bomo naslednjih področij:
Tečaj je namenjen vsakemu izmed vas, saj se vsi soočamo z najrazličnejšimi oblikami stresnih situacij na delovnem mestu, zato v kolikor posedujete potrebne kompetence, lahko morda ravno vi postanete manager delovne sreče.