Poslovno komuniciranje in bonton v poslovnem procesu

Poslovno komuniciranje – besedno in nebesedno.

  • Bestseller
  • Ogledov: 6982
  • Predavatelj: Simona Lečnik Očko

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Tečaj poteka:

22.05.2025 od 09:00 do 11:00

Deli:

  • Kaj je poslovni bonton?
  • Pravila poslovnega komuniciranja.
  • Pravila lepega vedenja pri besednem komuniciranju.
  • Pravila lepega vedenja pri nebesednem komuniciranju.
  • Kaj nam lahko doprinese poslovni bonton?

Več informacij

Za podjetne ljudi, ki so predani svojemu delu, ki so v stiku s poslovnimi partnerji in ki želijo delovati resno, je poznavanje poslovnega bontona nuja pri sklepanju velikih poslov.

Pozdrav, pogled, drža, kretnje, mimika obraza in nasmeh – to je tisto, kar prepričuje. Po oceni prvega vtisa, tona glasu šele sledi poslušanje naših izgovorjenih besed. V podjetju poslujemo ljudje. Naših odnosov ne gradijo računalniki niti kapital, odnose gradimo sami in posel brez dobrega prodajnega osebja in še boljših strank ne bi bil sklenjen. Vsi, ki prodajajo, bi morali delovati v skladu z vrednotami moralnih in etičnih načel, saj je temeljno pravilo poslovnega bontona, da smo do drugih vedno prijazni, obzirni in spoštljivi. Počutje strank je nenazadnje odvisno od počutja prodajnega osebja, od prodajalčevega poznavanja in podajanja poslovnega bontona, medtem ko se stranki predstavljamo, jo pozdravljamo, se z njo pogovarjamo ali se od nje poslavljamo.

Vljudnost bi morala v vseh podjetjih soditi med deset zlatih zapovedi, saj je to najboljše zagotovilo, da se bodo delavci med seboj spoštovali in ustvarjali prijetno, delovno atmosfero. Čeprav organizacijske strukture v veliki meri narekujejo smeri in način delovanja in sodelovanja, je v realnosti komunikacija tista, ki vpliva na uspešnost zapovedanih organizacijskih poti.

Priljubljeni tečaji

Excel nadaljevalni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 07.04.2025 od 09:00
Excel zahtevni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 12.05.2025 od 09:00

O inštruktorju

author

Simona Lečnik Očko

Mag. mednarodnih in diplomatskih študij

Ustanoviteljica in vodja Lumie — Akademija vrednot, v sklopu katere poučuje bonton tako v poslovnem kot zasebnem življenju.

Izobraževalno vsebino predstavlja na sodoben način, izhaja iz uveljavljene teorije, ki jo uspešno prepleta s primeri iz lastnih izkušenj in dolgoletne prakse. Izvaja delavnice, predavanja, treninge, klientom individualno svetuje in jim pomaga pri njihovih izzivih v poslovnem svetu ali zasebnem življenju. Razbija predsodke o tem, da je bonton zastarel in staromoden. Zlasti, ker ljudi seznanja s sodobnim bontonom, ki je posledica družbenih sprememb in hitrega napredka tehnologije. Znana je po svoji preprostosti, njeno poučevanje je prepleteno s humorjem in pozitivnim nabojem. Trudi se prinesti osnove bontona v vsak dom in ljudem skuša približati uporabnost veščin bontona. S primeri iz prakse izobražuje in seznanja ljudi s tem, da tovrstne spretnosti niso rezervirane le za posebne priložnosti in posameznike višjega sloja, temveč za vsakega izmed nas, saj tako naše vsakdanje sobivanje postane bolj prijazno.