Sposobnost samozavestnega in učinkovitega komuniciranja je ena najbolj zaželenih kompetenc v poslovnem svetu. Vsi si želimo biti slišani, razumljeni in upoštevani. To je včasih težko doseči že v vsakodnevnih pogovorih, še posebej težko pa postane v čustveno bolj intenzivnih situacijah, ko želimo na primer izraziti svoje nestrinjanje, sporočiti neprijetne informacije, ko nas skrbi, da bomo naleteli na zavrnitev ali povzročili prepir.
Cilj tečaja je razumeti, kako čustva vplivajo na naše sposobnosti komuniciranja in kako lahko to znanje uporabimo za preprečevanje konfliktnih situacij. Spoznali boste osnovne tehnike čustveno inteligentnega izražanja ter okrepili sposobnosti empatije z aktivnim poslušanjem. Naučili se boste, kako v težavni situaciji ravnati sodelovalno, s ciljem, da umirimo napetosti in skupaj poiščemo rešitev, ki bo zadovoljila obe strani.
Kaj bodo udeleženci pridobili z udeležbo na tečaju?
Z novimi spoznanji boste lažje pomagali sebi in drugim v čustveno napetih situacijah ter taktično komunicirali različna stališča in občutke. Znali boste bolje sodelovati v napetih situacijah z upravljanjem neprijetnih čustev in z iskrenim zanimanjem prisluhniti drugačnemu mnenju. Tako boste okrepili medsebojno razumevanje, ohranili spoštovanje, znižali napetost in pogosto uspešno preprečili konflikt. Sposobnosti učinkovite komunikacije in upravljanja čustev vodijo do boljšega fizičnega in psihološkega zdravja, večjega zadovoljstva, kakovostnih odnosov in boljših poslovnih rezultatov.
Komu je tečaj namenjen?
Tečaj je namenjen vodjem in ljudem različnih profilov, ki si želijo izboljšati svoje sposobnosti komuniciranja in čustvene inteligentnosti. Pomagal vam bo povečati učinkovitost pri izražanju in sprejemanju različnih stališč ter preprečevanju konfliktnih situacij.