Konflikt se ne dogaja, temveč se preprosto zgodi - tudi v najbolj usklajeni delovni skupini in
je, večidel, priložnost za rast ter trening spoštljive komunikacije, četudi čustva nekoliko
vzvalovijo. Konflikti so nekaj vsakdanjega in normalen odraz v preteklosti
nerazrešenih situacij, vprašanj. Kadar le-te ostanejo nekje ";v zraku" in nedorečene, lahko
dolgoročno vplivajo na slabo delovno vzdušje v skupini, snovanje zamer in čez čas tudi
znižano delovno učinkovitost tima.
Za učinkovito razrešitev in ohranjanje odnosa so odgovorni vsi vpleteni; od kulture in vrednot posameznika
pa je odvisno kako se razrešijo konfliktne situacije in kakšni odnosi se zgradijo v prihodnje.
Kaj lahko pri tem naredimo sami, kako se odzovemo na situacijo v živo ali po telefonu, kje in kdaj
prepoznamo prve znake konfliktne situacije, kako s e pri tem zaščitimo čustveno in mentalno obenem pa damo
sogovorniku občutek, da je slišan ter primerno zaključimo komunikacijo?
Vsebine:
- Kdaj se prične konflikt in kakšne so posledice?
- Kako se razvija dinamika v odnosih, ki nakazuje konfliktne situacije?
- Kakšne »barve« je moj sogovornik in kako se nanj odzvati?
- Konflikti z zunanjimi deležniki odnosa v vsakdanji delovni praksi ter znotraj timov - primeri z rešitvami
- Osem strategij za rehabilitacijo odnosov s strankami
- Čustvena in mentalna osebna zaščita v obremenilni situaciji
Kompetence, ki jih pridobijo udeleženci:
- Naučijo se prepoznavati vrste konfliktov v konkretnih situacijah.
- Spoznajo uspešne načine odzivov in kako jih uporabiti za obojestransko zadovoljstvo s sogovornikom ("win - win").
- Naučijo se prepoznati tip sogovornika te odzivanja, ki zagotavlja uspeh.
- Naučijo se tehnik obvladovanja lastnih čustev v stresnih situacijah.
- Spoznajo sodobne pristope k izboljšanju odnosa po resnih konfliktnih situacijah.
Nevenka Janež je tudi certificirana uporabnica PXT orodij ter znanj nevrolingvističnega programiranja, ki jih spretno uporablja v vsakdanji delovni praksi in zasebnem življenju. Svojo karierno pot je pričela kot profesorica psihologije in svetovalna delavka, nadalje kot strokovna delavka v socialnem varstvu za delo z otroki, mladostniki in družino; od l. 2009 deluje v strokovnem managementu na področju institucionalnega varstva.
Poleg službenih obveznosti se rada posveča pridobivanju različnih funkcionalnih znanj in izvajanju seminarjev za zaposlene na področju vzgoje in izobraževanja, socialnega varstva ter različne strukture zaposlenih v podjetjih. Je dolgoletna predavateljica t. i. mehkih vsebin s področja osebnostne rasti, s poudarkom na motivaciji, komunikaciji ter medsebojnih odnosih v kolektivu in organizatorka team building srečanj za kolektive.
Sprostitev najde v stiku z naravo in različnih oblikah športnih aktivnosti, zlasti v pohodništvu.