(Spo)Razumevanje v konfliktu in kako naprej v odnosu s sogovornikom

  • Novo
  • Ogledov: 415
  • Predavatelj: Nevenka Janež

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Tečaj poteka:

29.04.2025 od 13:00 do 15:00

Deli:

  • Asertivna, agresivna in pasivna komunikacija.
  • Zlata pravila komunikacije.
  • Težavni, posebni, zahtevni ali samo drugačni sogovorniki?
  • Sem tudi jaz kdaj zahteven sogovornik?
  • Kako se sporazumevati, da se izognemo konfliktu?
  • Kako lahko svoje komunikacijske veščine še izboljšam?
  • Kako se sporazumevati s težavnimi sogovorniki v osebnem življenju?
  • Kako se sporazumevati s težavnimi sogovorniki v poslovnem življenju?

Več informacij

Konflikt se ne dogaja, temveč se preprosto zgodi - tudi v najbolj usklajeni delovni skupini in

je, večidel, priložnost za rast ter trening spoštljive komunikacije, četudi čustva nekoliko

vzvalovijo. Konflikti so nekaj vsakdanjega in normalen odraz v preteklosti

nerazrešenih situacij, vprašanj. Kadar le-te ostanejo nekje ";v zraku" in nedorečene, lahko

dolgoročno vplivajo na slabo delovno vzdušje v  skupini, snovanje zamer in čez čas tudi

znižano delovno učinkovitost tima. 

Za učinkovito razrešitev in ohranjanje odnosa so odgovorni vsi vpleteni; od kulture in vrednot posameznika 

pa je odvisno kako se razrešijo konfliktne situacije in kakšni odnosi se zgradijo v prihodnje. 

Kaj lahko pri tem naredimo sami, kako se odzovemo na situacijo v živo ali po telefonu, kje in kdaj

prepoznamo prve znake konfliktne situacije, kako s e pri tem zaščitimo čustveno in mentalno obenem pa damo

sogovorniku občutek, da je slišan ter primerno zaključimo komunikacijo?

Vsebine:

- Kdaj se prične konflikt in kakšne so posledice?

- Kako se razvija dinamika v odnosih, ki nakazuje konfliktne situacije?

- Kakšne »barve« je moj sogovornik in kako se nanj odzvati?

- Konflikti z zunanjimi deležniki odnosa v vsakdanji delovni praksi ter znotraj timov - primeri z rešitvami

- Osem strategij za rehabilitacijo odnosov s strankami

- Čustvena in mentalna osebna zaščita v obremenilni situaciji

Kompetence, ki jih pridobijo udeleženci:

- Naučijo se prepoznavati vrste konfliktov v konkretnih situacijah.

- Spoznajo uspešne načine odzivov in kako jih uporabiti za obojestransko zadovoljstvo s sogovornikom ("win - win").

- Naučijo se prepoznati tip sogovornika te  odzivanja, ki zagotavlja uspeh.

- Naučijo se tehnik obvladovanja lastnih čustev v stresnih situacijah.

- Spoznajo sodobne pristope k izboljšanju odnosa po resnih konfliktnih situacijah.

O inštruktorju

author

Nevenka Janež

Univ. dipl. psihologinja, hipnoterapevtka in mediatorka.

Nevenka Janež je tudi certificirana uporabnica PXT orodij ter znanj nevrolingvističnega programiranja, ki jih spretno uporablja v vsakdanji delovni praksi in zasebnem življenju. Svojo karierno pot je pričela kot profesorica psihologije in svetovalna delavka, nadalje kot strokovna delavka v socialnem varstvu za delo z otroki, mladostniki in družino; od l. 2009 deluje v strokovnem managementu na področju institucionalnega varstva.

Poleg službenih obveznosti se rada posveča pridobivanju različnih funkcionalnih znanj in izvajanju seminarjev za zaposlene na področju vzgoje in izobraževanja, socialnega varstva ter različne strukture zaposlenih v podjetjih. Je dolgoletna predavateljica t. i. mehkih vsebin s področja osebnostne rasti, s  poudarkom na motivaciji, komunikaciji ter medsebojnih odnosih v kolektivu in organizatorka team building srečanj za kolektive.

Sprostitev najde v stiku z naravo in različnih oblikah športnih aktivnosti, zlasti v pohodništvu.