Umetna inteligenca – pametna kadrovska

Umetna inteligenca v kadrovskih procesih in podpori strankam

  • Ogledov: 149
  • Predavatelj: Denis Pantner

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Tečaj poteka:

27.02.2025 od 18:00 do 20:00

Deli:

  • Optimizacija kadrovskih nalog z AI
  • Povečanje natančnosti pri izbiri kandidatov
  • Uporaba AI za analizo delovne uspešnosti
  • Pomoč pri avtomatizaciji podpore strankam
  • Izboljšanje uporabniške izkušnje s pomočjo umetne inteligence
  • Povečanje produktivnosti HR oddelkov in podpornih služb
  • Pomoč pri napovedovanju potrebščin in trendov
  • Etika in varnost v uporabi umetne inteligence

Več informacij

Namen izobraževanja

Izobraževanje je namenjeno kadrovnikom, strokovnjakom za podporo strankam in vodjem ekip, ki želijo spoznati potencial umetne inteligence za optimizacijo procesov upravljanja zaposlenih, izboljšanje izkušnje strank in avtomatizacijo rutinskih nalog. Udeleženci bodo pridobili vpogled v uporabo naprednih orodij, kot so ChatGPT, Microsoft Copilot in Google Gemini, za hitrejše odločanje, učinkovitejšo komunikacijo ter personalizacijo storitev.

 

Vsebina delavnice

1. Uvod v umetno inteligenco

  • Osnove delovanja umetne inteligence in GPT jezikovnih modelov
  • Nevronske mreže in odločilni algoritmi – osnove
  • Algoritmi za analizo in napovedanje vedenj zaposlenih ter strank

2. Inženiring pozivov

  • Oblikovanje natančnih pozivov za izboljšanje kakovosti odgovorov in avtomatizacije nalog

3. Napredna uporaba ChatGPT za računovodstvo

  • Praktična uporaba za pripravo davčnih poročil, avtomatizacijo komunikacije in ustvarjanje računovodskih dokumentov
  • Izdelava prilagojenih GPT-jev za specifične računovodske naloge
  • Analiza in vizualizacija podatkov
  • Avtomatizacija prijav za delovna mesta
  • Varnost

4. Microsoft Copilot

  • Uporaba v Office orodij za pripravo različnih dokumentov, analize podatkov in poročanje

5. Prilagoditev UI za specifične potrebe

  • Razvoj personaliziranih rešitev za posamezne organizacije (Microsoft Azure, lokalno…)
  • Uporaba podatkov za oblikovanje dolgoročnih strategij

6. Varnost in skladnost pri uporabi umetne inteligence

  • Prepoznavanje tveganj in zaščita občutljivih podatkov
  • Skladnost z računovodsko in davčno zakonodajo

7. Praktične vaje in študije primerov

 

Kdo naj se udeleži

  • Kadrovniki, ki želijo optimizirati in avtomatizirati procese s pomočjo UI
  • Vodje oddelkov za podporo strankam, ki iščejo rešitve za izboljšanje uporabniške izkušnje
  • Strokovnjaki za razvoj zaposlenih
  • Customer support in care delavci

O inštruktorju

author

Denis Pantner

Dvopredmetni učitelj računalništva in tehnike

Denis Pantner je obiskoval srednjo šolo za računalništvo v Velenju. Po srednji šoli se je odločil za nadaljevanje šolanja na Višji šoli za informatiko v Velenju in tekom šolanja spoznal, da ga zelo veseli poklic poučevanja. Vpisal se je naprej na Univerzo v Mariboru in tekom študija za bodoči poklic učitelja nabiral tudi praktična znanja.

Zelo ga veseli izdelovanje spletnih strani kot tudi grafično oblikovanje in ima na tem področju že veliko izkušenj, saj je delal v podjetjih, kjer je izdeloval spletne strani in grafično oblikoval. Znanja iz izdelave spletnih strani pa zelo rad prenaša naprej, saj je tudi sam na začetku bil tam, kjer se je bilo potrebno vse naučiti.