Namen izobraževanja
Izobraževanje je namenjeno kadrovnikom, strokovnjakom za podporo strankam in vodjem ekip, ki želijo spoznati potencial umetne inteligence za optimizacijo procesov upravljanja zaposlenih, izboljšanje izkušnje strank in avtomatizacijo rutinskih nalog. Udeleženci bodo pridobili vpogled v uporabo naprednih orodij, kot so ChatGPT, Microsoft Copilot in Google Gemini, za hitrejše odločanje, učinkovitejšo komunikacijo ter personalizacijo storitev.
Vsebina delavnice
1. Uvod v umetno inteligenco
2. Inženiring pozivov
3. Napredna uporaba ChatGPT za računovodstvo
4. Microsoft Copilot
5. Prilagoditev UI za specifične potrebe
6. Varnost in skladnost pri uporabi umetne inteligence
7. Praktične vaje in študije primerov
Kdo naj se udeleži
Denis Pantner je obiskoval srednjo šolo za računalništvo v Velenju. Po srednji šoli se je odločil za nadaljevanje šolanja na Višji šoli za informatiko v Velenju in tekom šolanja spoznal, da ga zelo veseli poklic poučevanja. Vpisal se je naprej na Univerzo v Mariboru in tekom študija za bodoči poklic učitelja nabiral tudi praktična znanja.
Zelo ga veseli izdelovanje spletnih strani kot tudi grafično oblikovanje in ima na tem področju že veliko izkušenj, saj je delal v podjetjih, kjer je izdeloval spletne strani in grafično oblikoval. Znanja iz izdelave spletnih strani pa zelo rad prenaša naprej, saj je tudi sam na začetku bil tam, kjer se je bilo potrebno vse naučiti.