Različne stranke potrebujejo različen prodajni pristop. Za graditev dobrega odnosa s stranko zato ni dovolj, da obvladamo le prodajni proces. Procesi so namreč univerzalni, ljudje pa imamo individualne potrebe in različne osebnosti. Uspešni prodajalci znajo z različnimi tipi strank ravnati na pravi način in zato tudi več prodajo.
Na tečaju se bomo naučili prepoznati, spoštovati in upoštevati razlike med nami in strankami. Spoznali bomo različne vedenjske lastnosti kupcev in odkrili, zakaj se z enimi spontano ujamemo, z drugimi pa komunikacija nikakor ne steče tako, kot bi si želeli. Za vsak osebnostni tip stranke je namreč značilen določen tip nakupnega vedenja, ki od nas zahteva drugačen pristop. Naučili se bomo osnov različnih prodajnih pristopov, da bomo čim lažje vzpostavili zaupanje in zgradili dober odnos z vsemi strankami, tudi tistimi, ki nam niso najbolj všeč.
Osebnostne profile strank bomo spoznali s pomočjo orodja Persolog® DISK model, ki je eden najbolj točnih in razumljivih modelov na svetu za razlago človekovega vedenjskega odziva ter razumevanje vzorcev osebnosti.
Kaj bodo udeleženci s pridobljenim znanjem lahko naredili?
Nova spoznanja vam bodo pomagala ne le izboljšati vaš prodajni uspeh, ampak bodo izboljšala tudi vaše odnose na vseh področjih vašega življenja. Nenadoma boste bolje razumeli sebe in druge, se odzivali bolj strpno in lažje upravljali svoje poslovne in zasebne odnose.
Komu je tečaj namenjen?
Tečaj je namenjen vsem prodajalcem, ki se želijo naučiti, kako univerzalen prodajni pristop prilagoditi tako, da bodo uspešno vodili odnos z vsako stranko. Zaželeno je osnovno predznanje o prodajnih tehnikah oz. vodenju prodajnega procesa.