Spoznali bomo kaj pomeni čustvena inteligenca in kako lahko s njeno močjo učinkovito motiviramo in vodimo svoje zaposlene. Znak visoke čustvene inteligence je tudi razumevanje čustev drugih. Če lahko svoje emocionalne sposobnosti uporabiš pri soljudeh, si primeren za delo v službah, ki prinašajo veliko čustvenega napora. To so delovna mesta, kjer moraš simpatizirati s strankami, ne glede na to, kako se obnašajo. Prav zato so nekatera podjetja že uvedla treninge čustvene inteligence, kjer se poskušajo naučiti vseh zgoraj omenjenih lastnosti.
Tečaj bo potekal 3 uri in sicer v dveh delih, vsakih po 1,5 ure.
1. dan: Čustvenena inteligenca
2. Dan: Vodenje in motiviranje
Kot vsaka druga veščina se tudi čustvena inteligenca lahko razvija in raste. Pogoj za to je delo na sebi, kar pa zahteva prakso. Opazovanje in upravljanje naših stališč, čustev in obnašanja v spreminjajočem se družbenem kontekstu je zato stalen in neizogiben proces, če želimo v poslovnem svetu dobro delovati.
S pridobljenim znanjem boste znali prepoznati svoj nivo čustvene inteligentnosti ter razviti značilnosti čustveno inteligentnega vodje, posledica česar bodo večja produktivnost, boljši odnosi, boljša samopodoba, predvsem pa več sproščenosti v zasebnem in poslovnem življenju.