2 trika, ki vam bosta olajšala delo v Excelu

Z Excelom se vsi srečamo v službi vsaj enkrat. Tudi če z Excelom ne delamo vsakodnevno, je dobro, da poznamo nekaj trikov, s katerimi si delo skrajšamo, naredimo manj napak, zaradi česar so nadrejeni bolj zadovoljni.

Prvi trik je odstranjevanje podvojenih podatkov. Recimo, da imate tabelo s kontakti, ki ima par tisoč vnosov. Namesto, da vse ročno preglejujemo, kar bi nam vzelo vsaj en teden in naredimo kup napak, lahko v Excelu uporabimo zelo enostavno funkcijo, ki nam namesto enega tedna dela, vzame le par sekund.

  1. Z miško označimo vse vnose.
  2. Kliknemo na zavihek »Data« oz. »Podatki«.
  3. Pritisnemo »Remove Duplicates« oz. »Odstrani podvojene podatke«.
  4. Odpre se pojavno okno, kjer izberemo stolpce, po katerih se naj Excel orientira.
  5. Pritisnemo OK in podvojeni podatki bodo avtomatsko odstranjeni.

Excel trik

Drugi kratek trik je razvrščanje podatkov po abecedi. Ko smo odstranili podvojene  vnose, smo se sicer znebili vseh podatkov, ki so se ponavljali 2x ali večkrat, vendar niso bili razporejeni po abecednem redu. To lahko dosežemo s 3 kliki:

  1. Označimo vse podatke, ki jih želimo razvrstiti po abecedi.
  2. Kliknemo »Data« ali » Podatki«.
  3. Kliknemo AZ znak, da podatke razvrstimo po abecednem redu.

Excel abecedni red

Če so vam bili ti triki všeč, vas vabimo da se udeležite Excel zahtevnega tečaja, kjer se boste naučili vse to in še več. Za registracijo na tečaj prosim sledite tej povezavi.

No Comments Yet.

Oddajte komentar